![](http://hamyaremodiran.8n8.ir/upload/picture/دستورالعمل.jpg)
مشاوره مدیریت ، بازاریابی و افزایش فروش
برای اینکه یک موسسه بتواند بخوبی و قوی مدیریت شود باید سیستم کاری خوب و قوی ای در آن مستقر شده باشد.
از مزایای وجود سیستم کاری در موسسات این است که دیگه مدیران و کارکنان سلیقه ای موسسه را اداره نمی کنند و باعث می شود که سازمان وابسته به شخص نباشد که صاحبان موسسه نگران باشند که اگر مدیری سازمان را ترک نمود مدیریت مختل شود، بلکه سازمان متکی به سیستم و روش و گردش کاری واحدی می گردد که همه حتی مدیران باید خود را براساس آن تنظیم کنند.
ما در اینجا برای بخش خرید و تدارکات که حساسیت خاصی در موسسات داره، فلوچارت یا گردش کار کاملی تنظیم و عرضه نموده ایم که مطمئناً صاحبان و مدیران ارشد موسسات با استفاده از آن می توانند هماهنگی و انسجام قوی ای را در موسسه ایجاد نمایند. امید است مفید واقع گردد.
موفق باشید
در ضمن اگه احساس کردید که این جدول بدرد شما نمی خوره بفرمایید تمام وجه پرداختی تان مسترد خواهد شد.