مشاوره مدیریت ، بازاریابی و افزایش فروش
مدیریت بازاریابی مخصوصاً در شرایط فعلی بازارها از اهمیتی انکارناپذیر برخوردار است. مدیریت این بخش از موسسات اقتصادی دیگه با نگاه سنتی و شیوه بازاری و قدیمی دیگه جواب نخواهد داد و شیوه و سیستمی بر پایه علم مدیریت نوین را می طلبد.
در شیوه سنتی، دیدگاه مدیران موسسات بر این بود که حداکثر تبلیغی انجام بدهند وبعد منتظر مراجعات مشتری بمانند. در زمانهای گذشته که تنوع کالا و سطح اطلاعات مردم و گردش آن کمتر بود شاید جواب می داد ولی در زمان فعلی با توجه به تنوع فراوان و بالا رفتن گردش اطلاعات و رقابت شدید دیگه جواب نمی دهد.
در شرایط فعلی بازارها، عرضه کننده ها باید بدنبال مشتری بروند منتهی بر اساس یک مدل و سیستمی خاص و با برنامه نه دیمی.
لذا مدیریت بازاریابی موسسات، نیازمند یک برنامه ریزی منجسمی است که تمام فعالیت های بازاریابی را پوشش دهد.
ما برای اینکه مدیران بتوانند این برنامه ریزی را سریع و کامل تدوین کنند، فرمتی کامل از این طرح را تنظیم و عرضه کرده ایم.
مطمئن باشید اگر این فرمت را تکمیل و تدوین کنید می تواند چراغی برای فعالیتهای شما باشد.
امید است مفید واقع گردد.
اگر هم در تنظیم طرح مشکلی داشتید با مدیریت سایت اگر ارتباط برقرار بفرمایید راهنمایی خواهید گردید.
موفق باشید
در ضمن در صورتیکه احساس کردید که بدرد شما نمی خوره، ما وجه پرداختی شما را تماماً مسترد خواهیم نمود. پس نگران نباشید.