مشاوره مدیریت ، بازاریابی و افزایش فروش
متاسفانه دیدگاه اکثر مدیران و کارآفرینان نسبت به امور حسابداری و مدیریت مالی منوط می شود به ثبت وقایع در دفاتر مالی در آخر سال جهت ارائه به ادارات مربوطه در حالی که همین اطلاعات حسابداری چنانچه به موقع و صحیح جمع آوری و ثبت شوند منشاء کاربرد و استفاده های فراوانی در اداره و مدیریت موسسات خواهد بود .
اولین قدم که اکثر مدیران عامل و کارآفرینان به آن توجه نشان نمی دهند و می تواند یک موسسه را موفق یا ساقط نماید داشتن یک پیش بینی مالی از روند فعالیت ها آتی موسسه می باشد . اگر موسسات پیش بینی مالی نداشته باشند برنامه ریزی های دیگرشان نیز با مشکل روبرو خواهد گشت .
از طرفی چون انجام این پروسه شاید به نظر مشکل یا خیلی تخصصی بیاید ولی اگر مدیران کمی اطلاعات حسابداری داشته باشند با مطالعه این کتاب با مفاهیم ، روند و روش کار آشنا می شوند و می توانند کنترل و نظارت دقیق تری هنگام انجام آن روی پرسنل مالی بعمل آورند.
لذا مسایل موجود مولف را بر آن داشت که به زبانی ساده و کاربردی مفاهیم و روش پیش بینی مالی را به رشته تحریر درآورد تا بدینوسیله بتواند علاوه بر شناساندن اهمیت و لزوم این کار به مدیران ، آنان را به انجام این مهم ترغیب نماید.
امید است این کتاب بتواند مثمر ثمر واقع گردد.
بهنام زرین فر - بهمن 1394