مشاوره مدیریت ، بازاریابی و افزایش فروش
برای مدیریت صحیحی هر موسسه باید برای تمام کارها دستورالعمل و روش کار وجود داشته باشد تا کارکنان و مدیران بدانند بر چه اساسی کارها باید انجام شود.اینکار سبب انسجام و قوت موسسه خواهد شد.
یکی از بخشهای مهم و حساس موسسات، مدیریت خرید و تدارکات محسوب میشه. جایی که پول موسسه خرج و هزینه میشود. لذا داشتن روشی صحیح برای مدیریت این بخش ضروری است.
ما برای اینکه مدیران محترم موسسات براحتی بتوانند به اینچنین دستورالعملی دستیابی داشته باشند، نسخه ای کامل از روش اجرایی مربوطه را تنظیم و عرضه کرده ایم. امیدواریم مفید واقع گردد
موفق باشید
در ضمن اگر احساس کردید این دستورالعمل بدرد شما نمی خورد، بفرمایید ما تمام وجه پرداختیتان را مسترد خواهیم نمود.