مشاوره مدیریت ، بازاریابی و افزایش فروش
با توجه به رویکرد مطرح در مدیریت موسسات مبنی بر رضایت مشتری و مشتری مداری، موسسات باید ارتباط قوی ای با مشتریان خود برقرار کنند.
روی این اصل، شنیدن صدای مشتری ناراضی و سعی در ایجاد رضایت در ایشان و برطرف نمودن نگرانی های وی مهم بوده و باید مطابق یک برنامه ای پیگیری گردد.
یکی از اجزای سیستم کار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای دستورالعمل مربوطه، استفاده از فرم هایی است از جمله "فرم رسیدگی به شکایات مشتریان" که باید ثبت و تا حصول نتیجه و رضایت ایشان پیگیری شود .
چنانچه احساس شود که فرم مذکور پس از خرید برای موسسه شما کاربردی ندارد، بفرمایید تا تمام وجه پرداختی شما مستردد گردد.
با آرزوی موفقیت تمام کارآفرینان