خرید طراحی لوگو دانلود آهنگ فروش فایل تفکر سیستمی
حذف در پنل کاربری [X]
فرم رسیدگی به شکایات مشتریان

فرم رسیدگی به شکایات مشتریان

با توجه به رویکرد مطرح در مدیریت موسسات مبنی بر رضایت مشتری و مشتری مداری، موسسات باید ارتباط قوی ای با مشتریان خود برقرار کنند.

روی این اصل، شنیدن صدای مشتری ناراضی و سعی در ایجاد رضایت در ایشان و برطرف نمودن نگرانی های وی مهم بوده و باید مطابق یک برنامه ای پیگیری گردد.

یکی از اجزای سیستم کار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای دستورالعمل مربوطه، استفاده از فرم هایی است از جمله "فرم رسیدگی به شکایات مشتریان" که باید ثبت و تا حصول نتیجه و رضایت ایشان پیگیری شود .

چنانچه احساس شود که فرم مذکور پس از خرید برای موسسه شما کاربردی ندارد، بفرمایید تا تمام وجه پرداختی شما مستردد گردد.

با آرزوی موفقیت تمام کارآفرینان



برچسب ها: ارتباط با مشتری , مدیریت ارتباط با مشتری , شکایات مشتری , راه های افزایش انگیزه در محیط کار , CRM ,
3950 تومان

فرم نظرسنجی مشتریان

فرم ورود کالا به انبار

فرم حواله خروج کالا

فرم درخواست خرید کالا

فرم درخواست کالا از انبار

فرم مرخصی کارکنان

شناسنامه شغلی کارکنان

فرم ارزیابی عملکرد کارکنان

فرم صورتجلسات