مشاوره مدیریت ، بازاریابی و افزایش فروش
با توجه به رویکرد مطرح در مدیریت موسسات مبنی بر رضایت مشتری و مشتری مداری، موسسات باید ارتباط قوی ای با مشتریان خود برقرار کنند.
روی این اصل، شنیدن صدای مشتری و اطمینان از رضایت ایشان مهم بوده و باید مطابق یک برنامه ای پیگیری گردد.
یکی از اجزای سیستم کار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای دستورالعمل مربوطه، استفاده از فرم هایی است از جمله "فرم سنجش رضایت مشتریان" که بعد از هر فروش باید برای ایشان ارسال تا تکمیل نموده و عودت نماید .
اطلاع از نظر مشتری خیلی مهم می باشد چون خیلی از مشتریان شکایت و اعتراض خود را مطرح نمی کنند و علاوه بر عدم خرید مجدد نارضایتی خود را به تعداد زیادی از افراد منتقل می نمایند.
چنانچه احساس شود که فرم مذکور پس از خرید برای موسسه شما کاربردی ندارد، بفرمایید تا تمام وجه پرداختی شما مستردد گردد.
با آرزوی موفقیت تمام کارآفرینان