خرید طراحی لوگو دانلود آهنگ فروش فایل تفکر سیستمی
حذف در پنل کاربری [X]
فرم نظرسنجی مشتریان

فرم نظرسنجی مشتریان

با توجه به رویکرد مطرح در مدیریت موسسات مبنی بر رضایت مشتری و مشتری مداری، موسسات باید ارتباط قوی ای با مشتریان خود برقرار کنند.

روی این اصل، شنیدن صدای مشتری و اطمینان از رضایت ایشان مهم بوده و باید مطابق یک برنامه ای پیگیری گردد.

یکی از اجزای سیستم کار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای دستورالعمل مربوطه، استفاده از فرم هایی است از جمله "فرم سنجش رضایت مشتریان" که بعد از هر فروش باید برای ایشان ارسال تا تکمیل نموده و عودت نماید .

اطلاع از نظر مشتری خیلی مهم می باشد چون خیلی از مشتریان شکایت و اعتراض خود را مطرح نمی کنند و علاوه بر عدم خرید مجدد نارضایتی خود را به تعداد زیادی از افراد منتقل می نمایند.

چنانچه احساس شود که فرم مذکور پس از خرید برای موسسه شما کاربردی ندارد، بفرمایید تا تمام وجه پرداختی شما مستردد گردد.

با آرزوی موفقیت تمام کارآفرینان



برچسب ها: مدیریت ارتباط با مشتری , ارتباط با مشتری , نظرسنجی مشتری , CRM ,
3950 تومان

فرم رسیدگی به شکایات مشتریان

فرم ورود کالا به انبار

فرم حواله خروج کالا

فرم درخواست خرید کالا

فرم درخواست کالا از انبار

فرم مرخصی کارکنان

شناسنامه شغلی کارکنان

فرم ارزیابی عملکرد کارکنان

فرم صورتجلسات